ПРЕМ'ЄРА ТРИВИМІРНОЇ СПІВАНОЇ ПОЕЗІЇ
22.04.2005

ПРЕМ'ЄРА ТРИВИМІРНОЇ СПІВАНОЇ ПОЕЗІЇ

Щоразу подивляючи одержимість талановитих сестер Тельнюке, дякуєш долі за те, що вони є, та що знаходять у собі силу гідно нести на своїх плечах важкенний хрест високого й чистого мистецтва. Щоразу, зустрічаючись із Лесею й Галею Тельнюк, з радістю констатуєш їхнє невпинне творче зростання в постійних пошуках прекрасного, а також рідкісне відчуття поезії, вишуканий мистецький стак.
- Прошу розказати про ваш останній проект під назвою „Над нами небо”, тобто про пісню в трьох вимірах – в поезії, музиці й мистецьких символах.
- Г.Т. – Ця ідея визрівала давно, аж поки не реалізувалася. Досі немало художників малювали нас із Лесею. Але жоден художник не зумів намалювати нашу музику. Останнє зробив молодий маляр Ігор Поліщук. Сам він постійно перебуває в творчих пошуках, дуже заглиблений сам у собі. Коли назбиралася відповідна кількість картин, які тематично перегукувалися з тією чи іншою нашою піснею, зокрема картини на тему пісень на слова Василя Стуса – „Навколо стовбура”, „Татамі”, тоді й визрів наш проект. Гадаю, що ці картини свідчать, що художние піднісся понад свої можливості й серйозно заявив про себе.
- Л.Т. – В Ігоря Поліщука дуже концептуально творчість: кожну картину він ділить на складові, відчуваючи значення кожної риски, кожного мазка. Він чітко бачить свій наскрізний стержень, відчуває ідею, яку він вкладає в ту чи іншу картину.
Дуже важливим є глибинне прочитання поезії Ігорем Поліщуком, зокрема розуміння символізму Василя Стуса. Особливо це відчувається в картині на вірш „Татамі”, де не просто зображено людей, які щось тримають в руках, а це – символи. Конкретні речі, які випливають з самої глибини поезії.
- Які музичні стилі переважатимуть у піснях циклу „ Над нами небо”
- Г.Т– Звучатимуть різні музичні стилі: романс, балада, фольклорний стиль та багато чого з тодерного, зокрема „Жовта кульбаба”, яка народилася просто по телефону.

„ДЕНЬ” 22 квітня 2005 р.
Стаття Євтушенка.





reverbnation.com